Klantenservice
Jazeker, u kunt via onze site uw order(s) volgen. Hiernaast kunt u uw order historie bekijken, bestellingen herhalen en nog veel meer.
Heeft u een account dan logt u hier in.
Als u bestelt zonder account dan wordt u van de status op de hoogte gehouden per e-mail.
Als u geen e-mail ontvangen heeft is het verstandig om in de spam-box te kijken, onze mailtje willen daar nog wel eens terecht komen.
U kunt ons bereiken per email en per telefoon.
Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen van 9:00-18:00 uur.
Technische vragen kunt u het beste per e-mail stellen omdat er niet altijd iemand aanwezig is die deze kan beantwoorden.
Wanneer u een product toch liever niet wilt hebben kunt u het retour sturen binnen 10 dagen na ontvangst, mits het product en de originele verpakking ongebruikt en onbeschadigd zijn.
Speciaal voor u bestelde producten kunnen meestal niet retour genomen worden.
Wij verzoeken u vooraf contact met ons op te nemen zodat wij weten dat er een zending aankomt.
Het retouradres vindt u hier en voeg altijd een kopie van de factuur bij in de zending zodat wij weten dat hij van u afkomstig is.
Voordat u een product naar ons opstuurt voor garantie verzoeken wij u altijd eerst contact met ons op te nemen.
Wij kunnen dan bepalen wat het euvel is en naar welk adres uw product het beste opgestuurd kan worden.
Heeft u vragen, of wilt u advies? Neem gerust contact met ons op, wij zullen trachten u zo goed mogelijk te beantwoorden. Onze contactgegevens vindt u hier.
Onze algemene voorwaarden vindt u hier.